REKLAMACJE
Reklamacja w drodze rękojmi ma uzasadnienie kiedy Konsument stwierdzi, że zakupiony przez niego produkt jest niezgodny z zawartą ze Sprzedawcą umową. Głównym warunkiem dochodzenia odpowiedzialności jest poinformowanie Sprzedawcy o wykrytej wadzie w terminie zgodnym z aktualnie obowiązującym prawem.
Towar uszkodzony w ramach reklamacji w drodze rękojmi zgodnie z prawem podlega wymianie, naprawie, obniżeniu ceny lub w przypadku gdy wada jest istotna Konsument ma możliwość odstąpienia od umowy.
Korell Sp. z o.o. Spółka Komandytowa zobowiązuje się do ustosunkowania się do otrzymanej reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Konsument składając reklamację dostarcza wadliwy towar na koszt Sprzedawcy. Koszty odesłania produktu w związku z reklamacją pokrywa Sprzedawca.
W celu złożenia reklamacji w drodze rękojmi należy wypełnić formularz dołączony do przesyłki lub dołączony do wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie.
Formularz należy dostarczyć do Sprzedawcy osobiście lub wysłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Wszystkie dostępne w ofercie produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych – o ile w opisie produktu nie podano inaczej.
Konsument ma możliwość skorzystania z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów między konsumentami a przedsiębiorcami na szczeblu unijnym ODR dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ta stanowi interaktywny i wielojęzyczny serwis internetowy z punktem kompleksowej obsługi dla Konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązać wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczeniu usług.
Adres pocztowy przedsiębiorcy:
Korell Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Ul. Chwarznieńska 188
81-602 Gdynia
tel. 58 552-86-98
Adres poczty elektronicznej przedsiębiorcy:
reklamacje@korell.pl